Xiaomi 12 Pro / Xiaomi 12 / Xiaomi 12X Premium teenus
Peale õiguslikus garantiis nimetatud tarbijaõiguste ja veebisaidil
https://www.mi.com/global/service/warranty avalikustatud tingimuste kehtib kõigile Eesti
(„Tarbija“) territooriumil asuvatele tarbijatele, kes on ostnud ja aktiveerinud Xiaomi 12 Pro /
Xiaomi 12 / Xiaomi 12X („Toode“), järgmine vabatahtlik ja tasuta müügigarantii. Müügigarantiid
pakub Xiaomi H.K. Limited registreeritud aadressiga Suite 3209, 32/F, Tower 5, The Gateway,
Harbour City, 15 Canton Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon, Hong Kong.
1. 24-kuuline garantii
tähendab, et Xiaomi garanteerib tarbijatele, et Xiaomi 12 Pro / Xiaomi 12 / Xiaomi 12X on
tavapärasel kasutamisel vaba materjali ja töö defektidest kahekümne nelja (24) kuu jooksul
alates kuupäevast, mil lõppkasutaja toote ostis.
2. Ekraani kaitse garantii,
a) Ulatus
Tarbijad, kes ostavad Xiaomi 12 Pro / Xiaomi 12 / Xiaomi 12X 6 Aprillt 2022 6. Aprilli 2023 mis
tahes Xiaomi ametlikust müügikanalist (võrgus või traditsioonilises kaupluses) Eesti
territooriumil („Territoorium”) ja aktiveerivad toote, on õigus ühekordsele (1) tasuta
remonditeenusele kohalikus Xiaomi teeninduskeskuses esimese kuue (6) kuu jooksul pärast
ostmist, kui eespool nimetatud toodete ekraan on kahjustatud või vigane tarbija tahtmatu
tegevuse tõttu (nt toote juhuslik kukkumine).
Sellised ekraani remonditööd teostatakse tasuta ja vajadusel asendatakse tasuta ka ekraan.
Selle müügigarantii kasutamiseks peab tarbija ühendust võtma Xiaomi klienditoega. Tarbijalt
võidakse küsida ostuarvet või tarnedokumenti.
b) Välistused
Müügigarantii ei kehti järgmistes olukordades:
I. ekraani tahtlik või hooletusest tingitud kahjustamine;
II. ekraani pinna kahjustused, nt kriimustused, või muud esteetilised kahjustused;
III. kahjustused mille põhjuseks on tarbija kasutatav pahavara, lubamatu tarkvara või
kolmanda poole rakendused.
Peale selle ei kehti õiguslik garantii järgmistes olukordades:
I. tarbija ei avalikusta ostuarvet või tarnedokumenti;
II. seerianumber ja/või IMEI on kahjustatud, kõrvaldatud või rikutud;
III. toode on võltsitud ja selle tootjaks ei ole Xiaomi;
IV. defekti põhjuseks on ettenähtud kasutusest erinev kasutus või kasutus erinevalt
Xiaomi või müüja juhistest, kasutusjuhenditest või suunistest;
V. defekti põhjuseks on tarbija enda või volitamata teenusepakkuja teostatud
remont/muudatused, või lubamatute või mitte-originaalsete varuosade, tarkvara või
osade kasutamine.
Müügigarantii ei kehti Toodetele, mis ekraani kahjustuste või muudatuste tõttu tuleb asendada
uue Tootega. Sellised asendused teostatakse õigusliku garantii sätete kohaselt.
Mitte miski selles müügigarantiis ei piira tarbija seaduslikke õiguseid.
ostetud toodetele
interneti maksed
Kiire tarne ja tugi